SOČA TRAIL RUN 2017

Tek Continental
Dolžina: 10 km
Skupni vzpon: 200 m

Start Continental 10 km teka je na glavnem festivalnem prizorišču, pot pa se sprva ob reki Soči vije v smeri  kampa pod vasjo Gabrje. Nato pot za kratek čas strmo zavije proti Tolminskemu gradu, na katerega pa se Continental 10 km tekači ne povzpnete, saj je trasa najlažjega teka speljana ob vznožju vzpetine. Mimo vasi Zatolmin se spustite do vhoda v Tolminska korita, kjer vas čaka morda najbolj atraktiven, zagotovo pa najbolj divji in prijetno hladen odsek, ko na brveh prečkate sotočje Tolminke in Zadlaščice. Sledi drugi krajši vzpon iz korit do vasi Žabče. Od tam vas pot vodi po najkrajši možni poti do festivalnega prizorišča na sotočju, vmes pa vas čaka še atraktivno prečkanje reke Tolminke. Tek je pisan na kožo vsem rekreativnim tekačem, ki radi obiščete teke dolžine do 10km.

Tek Adidas
Dolžina:
15 km
Skupni vzpon: 500 m

Start Adidas 15 km teka je na glavnem festivalnem prizorišču, pot pa se sprva ob reki Soči vije v smeri  kampa pod vasjo Gabrje. Nato pot za kratek čas strmo zavije proti Tolminskemu gradu, vendar vas vse do vrha vzpetine čakajo tudi odseki z blažjim vzponom. Z vrha se po grajski, severni poti spustite do vznožja (kjer se ponovno priključite trasi lažjega teka) in nato mimo vasi Zatolmin do vhoda v Tolminska korita. Pričaka vas morda najbolj atraktiven, zagotovo pa najbolj divji in prijetno hladen odsek, ko na brveh prečkate sotočje Tolminke in Zadlaščice. Sledi drugi vzpon iz korit (kjer se ponovno ločite od krajše trase) nad vasjo Žabče do cerkvice sv. Marka, od tam pa se čez Poljubinjska polja ob potoku Godiča spuščate do jezera. Tik ob Soči ste le še lučaj oddaljeni od vaših navijačev na sotočju, ki bodo za vas navijali ob premagovanju še zadnje prepreke v obliki prečenja reke Tolminke.

Tek EGO Quark
Dolžina:
 približno 45 km*
Skupni vzpon: približno 1.500 m*
* Skupna dolžina in višinska razlika je  še informativnega značaja

Najdaljšega izmed treh tekov po stezicah v naravi na Soča Outdoor festivalu smo lani še podaljšali (iz 28 na 45 km) in v takšni obliki (kot nastavek za večdnevni etapni tek) izpeljali prvič, za pokušino. Prijel se je. Dovolj, da smo lahko zbrali odzive mnogih tekačev, katerihsplošno mnenje je bilo precej enotno: tek je bil lep, mnenje organizatorjev na drugi strani pa je, da ga lahko na tako dolgi trasi v naslednjih izvedbah na veliko mestih napravimo še lepšega. Glede na to, da trasa poteka po eni najlepših dolin, ni razloga, da ga ne bi naredili pravzaprav najlepšega. Naš cilj je, da najdaljši tek festivala postane najlepši maratonski tek v naravi na tem delu sveta.Za leto 2017 že pripravljamo nekaj pomembnih sprememb, tako da smo poiskali nove intimne stezice tik ob reki Soči ali visoko nad njo. Nekatere so že gotove, druge niso odvisne samo od nas. A verjamemo, da bomo z dobro voljo in zagnanostjo uspeli uveljaviti tudi te in narediti pomemben korak v smeri še večje atraktivnosti  teka in njegove prepoznavnosti kot najlepšega dolgega teka v naravi na tem koncu Evrope, kjer se Alpe stikajo z Jadranskim morjem.

Tek se bo začel na trgu v centru Bovca, njegov cilj pa bo, tradicionalno, na osrednjem prizorišču Soča Outdoor festivala, na sotočju rek Soče in Tolminkev Tolminu, ki ponuja bogat spremljevalni festivalni program dolgo v nočČeprav bo tudi letos tek na večjem delu trase sledil pohodniški poti Alpe Adria Trail (gre za njeno 25. in 26. etapo), se bo trasa na nekaterih odsekih od pohodniške poti odcepila. Prvič pred mostom čez Sočona Trnovem, kjer bodo po prečkanju mostutekači tekli po t.i. Soški poti, najprej skozi Trnovsko sotesko, povsem ob Soči in to v vsem njenem toku najbolj divji, na njenem desnem bregu (medtem, ko pohodniška pot Alpe Adria Trail ostaja na levem bregu, se vzpenja in se oddaljuje od Soče).

Bližje Soči je lepše in prijetneje! Z njo tekači ostanejo vse do spodnje brvi na Trnovem. Tam se vrnejo na levi breg. A še vedno stran od poti ATT, zato pa blizu Soče. Tako je vsaj predvidena nova trasa na tem delu. Še naprej bodo sledili t.i. Soški poti, tokrat skozi Kobariško sotesko, mimo tolmuna Otona, proti slapu Kozjak. Potem pa odcep na mulatjero, ki vodi nad slapom, nazaj na pot AAT do vasi Magozd.

Naprej se bo tekaška trasa ponovno držala poti AAT, po krajšem, na žalost asfaltnem odseku, ki se mu zares ne znamo izogniti, skozi eno najlepših slovenskih vasi, Drežnico, do Koseča, kjer se bodo tekači od asfaltne prevleke poslovili in se odcepili levo, navkreber, proti najbolj gorskemu delu trase, z vzponom proti enim najlepših planin v dolini, planini Kuhinja.

Spust čez Kuhinjo, izpod Krna, je v prvem delu, epski sam po sebi. Mimo planinske koče, do vasi Krn, kjer čas stoji in naprej ter navzdol v smeri Tolmina. Travnata pobočja nad vasjo so prepredena s pašniki  Sledi spust po pobočju Mrzlega vrha, ki  načeloma poteka po gozdni cesti, na trasi AAT. Delček nam letos lahko uspe prestaviti na gozdno stezo, kar . bo še dodaten korak v smeri razvoja najlepšega maratonskega teka v naravi.

Zadnji del teka je vaja v potrpežljivosti. Po precej ravni makadamski poti, mimo kampa Gabrje, se nabere še nekaj ravninskih kilometrov do cilja na Sotočju.

Več informacij in podrobna predstavitev tras: http://www.soca-outdoor.com/

Pretekle prireditve: SOČA OUTDOOR FESTIVAL

Uradna internet stran organizatorja teka